Thursday, June 2, 2016

Love and Hate

Salam,

Entah bila la dapat aku luangkan masa kembali memenuhi blog ni dengan coretan mengarut aku lagi. Well kerja macam biasa kalau cerita sampai esok pun tak habis...

Esok hari last seorang staff di bahagian aku..consider beliau kawan baik aku gak la...dia masuk kerja di KBS pun agak sama tempohnya dengan aku cuma dia masuk awal beberapa bulan sebelum aku mula melapor diri. Sama-sama belajar main kamera dulu bla bla bla.. sebelum ni beliau boleh dianggap pegawai atasan aku, selepas daripada kenaikan gred pelukis pelan kepada penolong pegawai senibina, aku dengan beliau berada dalam gred yang sama.

Oleh kerana esok hari terakhir dia, Isnin depan bermula la aku menyambung tugas2 beliau dan menanggung kerja.. hari ni pun dah mula take over..So double kerja bermula Isnin nanti..waaaaa....Rasa macam patut belajar ilmu Kage Bunshin No Jutsu dalam cerita Naruto tu..Teknik Pembahagian Bayang untuk cover aku yang hanya ade dua tangan..HAHAHAHA

Isnin juga ada lawatan tapak projek di Ipoh Perak..isnin jugak la hari pertama seluruh umat islam menyambut kedatangan Ramadan, semoga Allah berkati amalan kita semasa berpuasa dan Selamat berpuasa pada semua kaum muslimin..

Bila fikirkan puasa je terus rasa malasnya aku nak pi lawatan tapak dush dush dush..

Chayok Chayok Faiz owh gaji nak gred tinggi kerja nak malas2an ek hehhehe..

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons