Friday, August 14, 2015

Cabaran 100 Hari

Salam,

Semalam aku siapkan satu jadual. Jadual yang akan aku cuba ikut sepajang 100 hari atau 14 minggu bersamaan 3 bulan. Agak-agak boleh ke aku berjaya?

Memang dah lama sangat aku nak kuruskan badan, at least dapat menurunkan sedikit berat yang semakin dipam-pam ni. Hahahaha

Cuma kali ni, aku ada sedikit motivasi. Paling penting aku ada usaha kearah tu bermula dua hari yang lepas. Kalau sebelum ni aku sekadar bertekad tapi takde usaha. Insya Allah kali ni aku nak berjaya!!!



Apa yang membuatkan aku rasa kali ni mesti kena paksarela untuk berjaya? Aku berlari menaiki bukit tak sampai 50meter aku dah mengah separuh mati!!! Kesilapan ketara ialah meninggalkan aktiviti berat yang selama ni aku buat walaupun sekadar mengangkat dumbells di rumah. Alasan kerja dipejabat memenatkan tak boleh aku guna lagi.

Buat masa ni aku tak makan apa-apa supplements. Ada cadangan dari kawan supaya ambil supplements, sebab nak menampung keperluan badan yang akan dikurangkan dalam diet nanti. Ada sua orang lagi kawan aku yang baru start hari ni..tapi diorang dah ambil supplement Fat Burner Mega 2.0.. Aku tak berani lagi..kalau shaklee tu mungkin la kot..  So tengok dulu apa hasil dua orang member tu..Hehehe

Semoga aku boleh terus istiqomah la.

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons