Monday, February 9, 2015

Cinta Pertama

Salam,

Kata orang cinta pertama sampai bila-bila pun akan terus diingati. 
Betul ke? betul kot sebab aku masih ingat dengan jelas semuanya. 

Betapa BODOHnya aku waktu itu. 
Baru mengenal dunia secebis, ada hati jatuh cinta. 
Cinta memang buta apa lagi jika tak mampu mengawal perasaan, buta dalam membuat pertimbangan, buta dalam membuat keputusan.. 
Buta segalanya!!!

Sebab itu tertulisnya "Taman Permainan" yang akhirnya membentuk aku hari ini.

Aku pernah jadi orang tak berguna dalam hidup insan-insan disekeliling aku hanya disebabkan cinta. kadang-kadang ada jugak sedikit penyesalan..

kalau la aku itu..
kalau la aku ini..
kalau la aku tak buat ini..
itu..
sana..sini..

Cinta juga yang membuatkan aku HILANG kawan-kawan..
Meletakkan masa depan kabur dan gelap seperti mata dipejam.
Kawan aku dah mati! Kawan aku dah pergi tanpa sempat aku berjumpa!
Faiz you such a terrible person!!!

Adakah sehingga masing-masing hilang dari setiap kenangan atau telah pergi berjumpa tuhan baru kita hulurkan tangan memohon kemaafan?
Adakah itu yang kau mahu?
Sehingga hilang satu persatu?

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons