Monday, November 17, 2014

Binatang Pelik

Salam,

Pagi tadi aku nak kutip bunga roselle dekat tadika isteri aku..Masa aku kutip aku perasan ada benda yang melekat pada bunga tu. Bila aku nak buang aku baru perasan macam kepala binatang so aku kutip tengok betul-betul memang kepala binatang.

Bukan hanya satu tapi ada dua tiga lagi yang melekat pada bunga roselle yang lain..Apa yang peliknya hanya kepala je. badan takde langsung..macam sengaja ditinggalkan.


Aku amik satu dua simpan, nak tengok  betul-betul lagi sekali lagi. Aku memang suka benda-benda misteri ni hehehe. tapi kalau tau ape bende tu dah tak jadi misteri la kan so benda camni takkan menarik perhatian aku.

macam muka orang pun ada


So agak-agak siapa yang tau binatang apa ni?creepy kan?

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons