Monday, May 12, 2014

Ucapan Birthday dari Google


02/05/2014 (Jumaat)

Ialah hari kelahiran aku..dah masuk ke usia 3 series heheheh . Alhamdulillah dapat aku hidup hingga saat ini menikmati rahmat Allah dimuka bumi ini.

Tahun ni dapat hadiah yang amat bermakna, bukan seutas jam, sebuah smartphone, sepotong kek..tapi kurniaan Allah, seorang cahaya. Itu lebih berharga dari mana-mana hadiah sepanjang usia 30tahun aku hidup. 

Pernah dulu aku katakan pada orang yang bertanya pada aku, "apa impian yang paling kamu ingin capai?" aku jawab "Aku tak nak mati sebelum sempat berbakti kepada dua orang tua aku".

Sekarang bila aku sendiri sudah menjadi seorang ayah, aku tahu, aku lebih mengerti..jasa mereka tak terbalas. Cuma usaha kita untuk berbakti kepada mereka jangan pernah putus walaupun mereka sudah tiada kerana kita masih boleh berbakti dengan doa-doa dari anak yang soleh dan solehah.




Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons