Thursday, February 27, 2014

Wishlist 2014 : Misi Aku

Salam,

Dah hampir penghujung Februari baru nak sibuk buat wishlist? Actually tahun ni takde apa-apa hajat yang besar..sebab menantikan kelahiran baby sulung..so benda-benda merepek ni letak tepi dulu. Semoga Allah mempermudahkan segala urusan kami sekeluarga.

Bercakap pasal wishlist, aku ada misi yang tak boleh nak ceritakan..takut sekadar hangat-hangat tahi ayam..tapi aku buat kesimpulan bila aku ada target, bila aku ada tujuan..aku akan cuba dapatkan. Seperti kejayaan aku dalam memenuhi sebahagian daripada senarai wishlist 2013. Sekarang aku cuma perlu bulatkan tekad dan usaha supaya apa yang dimasukkan dalam wishlist 2014 ni menjadi.

Aku masa zaman sekolah
Masa zaman sekolah dulu macam-macam cara yang aku buat..dalam tempoh 6 aku usaha akhirnya aku berjaya so ianya tak mustahil kalau aku ulang apa yang pernah aku buat satu masa dulu..



Aku masa belajar dekat IKM
Ada jugak yang tegur kenapa ko tak mintak jadi askar atau polis? Mungkin sebab usaha aku sebelum ni buatkan orang nampak aku sepatutnya menceburi bidang tersebut..Maaf aku tak berminat duduk di "asrama" lagi.

Aku masa mula-mula sampai K.L 2008

Rasanya mesti ada yang dah tangkap apa yang aku rancangkan dan apa yang akan aku usahakan. InsyaAllah. Yang penting usaha yang berterusan. Semoga berjaya.
Aku sekarang..

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons