Friday, January 3, 2014

Samsung NX300:Mirrorless Camera

Salam,

Allhamdulillah..

Penyakit aku untuk tahun 2014 terubat pada hari kedua. Dah sakit ape pulak ni?

Aku ada penyakit kalau aku nak sesuatu aku akan dapatkannya by hook or by crook..aku akan usaha dapatkan setiap keinginan aku tanpa cederakan sape2 dan tanpa rugikan sesiapa.

Tahun 2013 aku buat keputusan besar bila jual semua peralatan DSLR aku..agak susah untuk aku dapatkan semula sebab modalnya yang besar. Paling kurang rm3k-4k perlu dibelanjakan.

Bukan bermakna aku terus berhenti bila dslr dah bertukar tangan, secepat kilat aku gantikan kehilangan tu dengan sebuah kamera kompak mirrorless. Samsung NX300 menjadi kamera mirrorless pertama aku.

Sedikit contoh gambar yang diambil dengan kamera ni.

Straight out of Camera = SOOC = No editting

Sedikit Enhance hanya dari  Microsoft  Office Picture Manager

SOOC



SOOC

SOOC

SOOC

SOOC

Sedikit Enhance hanya dari  Microsoft  Office Picture Manager

SOOC


SOOC
 Next entry aku akan bagitahu kenapa NX300?

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons