Tuesday, December 31, 2013

Good Bye

Salam,

Alhamdulillah hari ni terjual juga lens kesayangan aku Tamron SP90 setelah berkhidmat selama 2tahun lebih. Banyak jasa lens ni dengan aku..semoga tuan baru dia akan lebih menyayangi dia.. (Sedey..)

Sebenarnya rasa nak jual sekali dengan Raynox tapi sayang pulak raynox tu..maklum la target aku nak beli mirrorless plak Samsung NX300, at least kalau takde lens makro pun aku masih boleh amik gambar makro dengan raynox so win-win situation bagi aku.

Selama hari ni aku selalu dengar pembeli kena troll/scam tapi rupa-rupanya peniaga pun boleh kena troll..At least ada 2 orang bertanya berkenankan Lens Tamron SP90 ni tapi dua-dua tak serius..gaya macam serius..Nak COD hari ni la, Weekend la bagai tapi haram konfirmkan balik. Bukan ape..ikut diorang la nak beli ke tak..tapi kena ingat, aku bukan bukak kedai, bukan jaga kedai kamera..aku ada jugak perancangan lain. Bila cakap nak test weekend, aku pun tunggu la takde la rancangan nak kemana-mana sebab dah "janji". Sama jugak bila cakap nak COD hari ni, area K.L so aku balik rumah sekejap standby barang..tunggu punya tunggu takde jugak nak konfirmkan..Kalau tak jadi kenapa la susah sangat nak bagitau semula..jimat kredit gamaknya.Itu la kerenah pembeli.(Mohon terasa kalau datang singgah baca)

Apapun dah selamat jual. Thanks to Mr.Thong hope You Will Happy and get some excelent macro picture.


Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons