Tuesday, December 10, 2013

Borang Opsyen-Dah Hantar

Salam,

Petang semalam, aku ambil keputusan untuk hantar juga borang opsyen aku..dengan hati yang tak bestnya aku tanda pada ruangan menolak..

Berat betul rasanya nak melangkah pergi bahagian Sumber Manusia huhuhu Aku letak juga la atas meja Kak Zu yang menjaga hal ehwal pegawai Kader..Orangnya takde sebab aku nampak ada dalam bilik meeting..tak dapat la nak bertanya khabar terbaru..bertiup kencang jugak ni..




So another HOAX? Aku harap tak la..Kawan aku tu Juruteknik so dia sebenarnya tak perlu kisah bab sijil apa yang dia ada..dalam beberapa siri taklimat yang kawan-kawan dalam page fb kongsikan Juruteknik terus naik takde pecahan Layak atau Tidak macam Pelukis Pelan. Mungkin KBS keliru sikit dalam pekeliling sebab diorang sendiri dah rujuk JPA dan JKR sendiri (berita daripada kawan-kawan yang kerja di JKR) masih belum laksanakan sebarang opsyen jadi KBS mengambil jalan tunggu dan lihat tindakan pihak JKR.

Pagi ni, aku call Kak Zu untuk confirmkan borang opsyen tu dia terima..dan dari perbualan telefon dia ada cakap pada aku mungkin ada perubahan sebab dia rasa sijil IKM boleh naik sama..itu pun atas maklumat daripada JKR sendiri..malah kenaikan gaji dan tunggakan mengikut gred baru JA29 dari bulan JULAI..Dengar sendiri dari Kak Zu membuatkan aku tersenyum lebar pagi ni..cuma harapan tu 50/50 sebab takde kata putus lagi..

SBPA dulu dah siap sign,dah siap nampak slip gaji pun tarik balik. 

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons