Thursday, October 10, 2013

Tangga Piano

Salam,

Tengahari tadi sempat lari pergi Times Square K.L untuk cuci gambar..Sementara menunggu gambar siap diproses..Aku berjalan-jalan untuk tengok sekitar Time Square..rasa macam dah lama tak datang sini..Kalau dulu Times Square ni dah jadi rumah kedua..asyik tengok wayang je kat sini..pernah la sampai takde apa cerita langsung pun yang boleh ditengok lagi..

Masa tengok melangut sorang-sorang aku terperasan ada music datang dari bawah then bila aku tengok ada tangga yang rupa macam piano..Actually tangga ni dah lama pun buat, aku pernah tengok kawan aku upload gambarnya..

Well dah kata rumah no.2 so takkan la tak pergi tengok dan rasa sendiri.








Aku sebenarnya nak je mainkan note happy birthday kat situ..tapi nanti pak guard marah plak melompat..femes plak pak guard tu nanti sebab kurang ajar bini Mat Y*, kurang ajor lagi aku..kah kah kah..

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons