Tuesday, September 3, 2013

"Ter" Format External Hard disk

Salam,

Semalam aku belajar cara untuk format Hard disk dari NTFS kepada Fat32 supaya boleh cucuk dan main game kat XBox 360 tapi aku tersalah buat dan segala macam isi dalam hard disk tu habis terformat sama..

Nasib baik la masa aku cari cara nak tukar format NTFS kepada Fat32 tu aku terjumpa software recover sekali.. La ni duk mengcover semula semua benda..daripada tengah malam semalam sampai la sekarang ni..masih belum selesai. Ada separuh lagi duk dalam proses cover..dah 20jam aku biarkan je dia berjalan.


Betul ke sampai 20jam menunggu?ada ke cara lain atau komputer aku super duper lembab?haiya.. baru je cadang nak tengok Adnan sempit3 yang baru aku download..jadi camni pulak..Tu la lain kali baca betul2..

Ada ke sesipa yang terer bab cover mengcover ni?

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons