Monday, August 26, 2013

Firstime masak gulai taucu

Salam.
Hari ni terasa macam nak memasak pulak. Bukak je peti ais tengok ada taucu..ikan yang sebulan dalam peti ais tu..yurk..hehehehe

So mula la meng google resepi.. Macamana la aku boleh beli taucu masa Ramadhan hari tu..kononnya nak masak la tu. Akhirnya hari ni rezeki perut aku masuk gak gulai taucu yang dimasak sendiri buat pertama kali.
Rasa macam sedap je walaupun pertama kali masak huhuhu





Seriously? Puan? habis aku ni tuan tak reti masak la?

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons