Wednesday, July 17, 2013

Wedding Angah-Melaka

Salam,

Tengok tajuk macam adik aku pulak yang kahwin tapi bukan..panggilan dia je angah..

Disebabkan wedding Angah ni la aku dengan isteri berjalan-jalan ke Melaka..kalau tidak  memang berat sikit la nak melangkah ke sana..dah banyak kali pergi..tapi yela bukan pergi dengan isteri so ambil kesempatan la.

lawa betul pelamin
 Aku kalau boleh memang tak nak terlepas sebarang majlis kawan-kawan aku..tambah-tambah yang sudi hadir masa majlis aku 2 tahun lepas..so walau jauh ke hujung Malaysia aku gagahkan diri usaha pergi..

pose atas permintaan aku.

antara yang hadir
Dalam nak memenuhi undangan kadang-kadang terlepas jugak atas sebab yang memang tak dapat dielakkan.

Semoga Angah dengan suami sentiasa dirahmati Allah S.W.T.Amin...

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons