Wednesday, April 24, 2013

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013


Salam

Hari ni nak promote Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur yang akan berlangsung seperti gambar dibawah..


Boleh kata semenjak aku duduk dekat K.L dan Putrajaya ni aku pasti akan meluangkan sedikit masa untuk berkunjung ke sini..Kalau berhajat nak mencari novel, komik yang lama dan terbaru memang sesuai sangat la datang ke sini..

Tahun Lepas aku mencari komik hasil karya Ujang..bukan Ujang MOY tapi the real Ujang..original Ujang..
Dapat la aku majalah Abe karya Aie dan Novel Jibam karya Ujang..

2,3tahun lepas aku bolot semua 3 novel Budak Setan karya Ahadiat Akasyah, 1 daripadanya hilang tanpa dapat dikesan. Seorang member beria2 nak minta pinjam tapi aku tak bagi hahahaha. Aku dapatkan jugak Komik Kartini, sebuah masterpiece dari Kartunis Tembakau. Berpusing aku mencari rupanya dah tukar publisher..

Tahun ni tak tau nak mencari buku apa..tapi destinasi wajib kunjung minggu ni selain daripada nak menonton IronMen 3.

Maklumat lanjut boleh klik Facebook Pesta Buku Antarabangsa SINI

Reactions:

1 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons