Monday, April 15, 2013

Kemensah 4.0

Salam,

Hari ni nak share beberapa keping gambar Air terjun Kemensah yang sungguh sejuk.. Ini kali ke 4 aku menjejakkan kan ke sini..bertujuan untuk riadah bersama rakan-rakan fotografer dan menghilangkan kebosanan yang melanda.

Jom layan keindahan ciptaan Allah menerusi potret alam yang sempat aku rakamkan.

First macam biasa aku persembahkan hasil makro yang kureng sikit kali ni. Klik pada gambar untuk lebih besar.






Kunjungan kali ni ade subjek menarik aku jumpa..tapi memberi perspektif negatif tentang apa yang "telah berlaku" disini. Hehehehe.

better safe than sorry?
aku cuba jadikan POI( Point of Intrest)
White Balance tak kena.
pernah postkan gambar ni dalam entry sebelum ni..


Outing Pixel Authorised


Gambar ni bukan kesan daripada editing. Caranya mudah je..semasa snap zoom in/out untuk efek camni.


Self Potret

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons