Saturday, March 9, 2013

3 Hidangan

Salam,

Tadi post pasal pisaukan? walaupun patah tapi masak kena teruskan gak..tapi takde la aku guna pisau ala-ala rambo tu. Ada la lagi pisau lain cuma pisau yang patah tu pisau faveret aku..(Mengalahkan perempuan pulak).

Jangan heran la kalau ada lelaki yang memasak, tengok la Chef yang terkenal kat Malaysia ni lelaki ke perempuan?hehehe tak hilang macho tu. Walaupun berjauhan dengan isteri, tak bermakna aku tak leh nak jaga diri sendirikan?

So ini je yang mampu aku masak hari ni.

Ikan Patin  Goreng berlada

Kailan Ikan Masin

Ayam Masak SOs.
Amacam nampak sedap tak?Hehehe

Selamat Tengahari dan Selamat Menjamu Selera...

Reactions:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons