Thursday, January 17, 2013

Wishlist 2013 : Pertama

Salam

Alhamdulillah..untuk bulan Januari dan tak sangka secepat ini aku boleh mencapai satu daripada wishlist 2013.

Walaupun bukan barang baru (second hand) tapi aku telah mencapai apa yang aku hajatkan..malah tak sampai sebulan.

Aku nampak kenapa kita perlu ada wishlist ni, supaya kita ada target. Memang aku tak jangka secepat ini, apa lagi setiap apa yang aku hajatkan boleh dikatakan hampir semuanya perlukan perbelanjaan yang besar.

So apa ke benda yang dah terkeluar daripada senarai?

Flash Nissin Di866 bukan mark II tapi versi pertama. Well at least masih lagi tak lari dari senarai.Huhuhu.

ada orang nak jual dalam forum so sambar jela walaupun bernafas dalam lumpur pasni..

Next project ialah Mini studio untuk macro..DIY je..kepala tengah fikirkan material apa yang paling sesuai untuk membentukkan mini studio nih..mungkin kotak salah satu daripadanya..InsyaAllah sabtu dan ahad ni akan digunakan sebaik mungkin..tinggal lagi tak dapat nak testing sebab DSLR tinggal dekat kampung. (T_T)

Reactions:

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons