Thursday, January 31, 2013

Banyak nak cerita ni

Salam,

Kalau ikutkan banyak nak di story mory nih..Maklumla cuti panjang..dari Khamis 24hb Jan 2013 bawak ke Selasa 29hb Jan 2013..Semalam kerja but hari ni terpaksa E.L..Esok Jumaat dah cuti balik sempena hari Wilayah.

Panjang betul cuti..so takkan takde cerita menarikkan? cerita menariknya ialah...demam..dem..dem..boleh plak aku demam dalam cuti panjang ni..Khamis badan terasa membahang sampaikan kalau telur letak kat dahi boleh masak rasanya. Aku telan air cap badak..Alhamdulillah lega.

Tapi disebabkan itu badan terus menerus tak berada dalam keadaan selesa, sakit kerongkong, selsema..dan sedikit batuk. Puncanya mungkin berjangkit dengan isteri atau pun sampai je kat rumah kampung aku terus keluar memancing sampai ke 2pagi.Huhuhuhu....

Nanti sambung lagi..



Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons