Wednesday, December 19, 2012

Nak Bercuti : Tak Tau Nak Pi Mana

Salam,

Akhir tahun memang seronok kalau bercuti..tambah bila dapat bonus pulak..lagi la semangat bercuti tu datang membuak-buak.

Persoalannya dimana? nak bercuti ni kena rancang awal. Kena tengok keadaan kenderaan, duit, penginapan dan sebagainya.. Mungkin bagi orang yang kaya raya yang tak kisah soal duit boleh terus pergi tapi orang yang kaya (budi bahasa je) (kaya ke?) macam aku ni kena fikir dua tiga kucing berlari..

Isteri ada berua-ura nak ke Cameron Highland dan bermalam disana..memang aku dah pernah sampai,dalam tahun ni jugak la. tapi tak pernah pulak bermalam dekat sana..rasanya mesti bestkan..tempat sejuk, udara nyaman..pekena pulak teh dekat ladang Bharat tu or BOH plantation pergh...

Apapun esok aku dah nak bergerak balik kampung..semoga perjalanan aku dipermudahkan dan selamat sampai dan kembali..

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons