Sunday, November 25, 2012

AFF Suzuki CUP 2012 Bermula!

Salam,

aku ni bukan la peminat tegar bola sepak, tapi aku akan minat satu-satu game yang melibatkan pasukan kebangsaan. Kalau setakat negeri-negeri lawan memang aku tak tengok pun KECUALI Final.

Final game memang best tengok...tak kira negeri mana yang lawan..

Boleh kata semua sukan camtu la..Badminton, Hoki apa saja sukan final aku akan jadi minat tengok..

Last year Malaysia juara AFF Suzuki Cup..This year??? dengan prestasi yang hambar dalam perlawanan-perlawanan persahabatan agak sukar untuk mengatakan yang pasukan Malaysia akan dapat mempertahankan kejuaraannya..

Okay hari ni bukan la aku nak cerita pasal siapa yang akan menang, tapi nak cerita yang aku ada dua tiket free, diulang free, ulang suara free ye untuk dua perlawan yang akan berlangsung pada petang ni..


Perlawanan pertama antara Indonesia vs Laos dan perlawan kedua antara Malaysia vs Singapura..

Inila untungnya bila kerja dengan Kementerian Belia dan Sukan..so adakah petang ni aku akan pergi ke Bukit Jalil? rasanya mungkin tidak..

Ada sesiapa diluar sana yang berminat nak tengok??? meh jumpa aku amik tiket hehehe..ada masa lagi..



Reactions:

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons