Monday, November 26, 2012

1st Time Pasang iklan Nuffnang

Salam,

Aku sebenarnya tak tau apa yang aku dah buat dengan blog aku nih. Sebelum ni aku pasang iklan pun referal untuk stock photo aku, itu pun aku tak nampak apa hasilnya. Sekadar ramai yang join atas nama aku tapi takde tambah apa-apa pun, sen ke kupang ke apa lagi Ringgit Malaysia yang tercinta hehehe.

Dua, tiga hari ni baru la tergerak hati aku untuk pasang iklan ni. Banyak jugak blog yag aku singgah untuk belajar dan memahami sedikit sebanyak tentang pemasangan iklan dan beberapa tips yang berguna.
 
So it's time to move on..next step ialah dengan memasang iklan dari Nuffnang. Actually aku dah lama daftar, tapi aku tak tau camne nak buat seterusnya (maklumla tak pandai bab IT ni). Sampaila aku lupa...tapi selalu jugak aku bukak e-mail, ada je e-mail dari pihak Nuffnang. Sampai aku rasa amende la yang aku dah subscribe asyik dapat e-mail je..

Harapan aku selain dari aku membuang masa, menaip setiap entry, meng 'copy paste' entry orang lain ada jugak la hasilnya.

By the way, iklan pun dah pasang. Jangan tengok-tengok je (bak kata orang lain)

Good luck la untuk diri sendiri hehehe.

P/S: sape yang terer tu harap leh la ajar aku pasal Nuffnang nih.

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons