Tuesday, September 25, 2012

Kejap Bukak Kejap Tutup

Salam,

Last week 16.Sept.2012 aku buat jamuan ringkas sempena...er..aku pun tak tau..aku cuma ajak kengkawan rapat aku masa belajar dulu datang sebab dah janji nak jemput diorang masa berbuka puasa lepas.

Jamuan ni bertujuan merapatkan silaturrahim dan diorang pun tak pernah lagi datang rumah aku..Malah aku sendiri tak pernah ajak orang lain datang ke rumah aku..ye la nak ajak datang pun diorang semua jauh-jauh..lain la masa dekat Ampang dulu, ada la dekat sikit.

Dari hari Sabtu lagi aku dengan isteri dah sibuk ke sana sini nak membeli barang. Pagi Ahad lagi la sibuk dengan memasak..nasib baik aku dah mintak adik aku tolong potong-potong bawang..dia jugak la yang mengemas sedikit sebanyak ruang dalam rumah.

Tentatif program kononnya bermula tengahari tapi mujur diorang ni menggunakan janji melayu so memberi aku kesempatan menyiapkan masakan..ops bukan aku, tapi isteri aku hehehe aku cuma jadi penolong chef..

(aku ni dah malas nak menaip so tengok gambar je la)
ada yang siap datang bawak keluarga mertua..terkejut jugak aku,sebab aku bukan buat open house..kawan aku cakap diorang dari rumah kenduri so datang rumah aku sebagai memenuhi jemputan dan duduk berehat kot hehehe.

kek surprise dari Linda untuk suami dia..tapi awat hang macam blur???













disumbatnya mulut anak dia dengan kek tu







ini tetamu paling VIP pasal semua orang tunggu dia datang..dah la lambat wakakaka







SEBELUM SEMUA ORANG BALIK




Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons