Friday, September 21, 2012

Aku :27 Tahun Beberapa Bulan Yang Lepas

Salam,

Bunyi macam baru beberapa bulan je tajuk entry hari ni..tapi sebenarnya ini adalah cerita 27 tahun yang lepas dimana seorang kanak-kanak comel, kiut miut telah dilahirkan..

So cerita panjang takde, yang ada gambar-gambar untuk ditatap bersama readers..

Gambar masa Ummi tengah dukung..

ini gambar paling cute kot hehehehe

sengaja di hitam putihkan


Ummi cakap aku jenis tak pandai merangkak tu pasal kaki macam tu








muka macam emo je


Gambar-gambar ni sebenarnya aku scan filem negatifnya..sebab terlalu lama negatif ni hampir rosak,dan output gambar tak seberapa. so dapat la beberapa keping yang tinggal ni,negatifnya masih berkeadaan elok.

Korang ada gambar masa kecik?hehehehe

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons