Tuesday, June 12, 2012

3 Hari!!!

Salam, hampir setengah bulan keenam atau pun bulan Jun berlalu..dan ini post pertama untuk bulan ni..

Cuti sekolah pun dah selesai..sejarah bulan Mei telah berlalu dengan pelbagai kisah, memasuki cerita awal bulan Jun yang tak kurang mendebarkan .merosakkan majlis orang antara cerita yang paling meletup umpama gunung berapi.mengeluarkan lahar yang teramat panas wakakaka.

Coklat Wedding kakTi dengan Abang Fazly tapi dengan kreatifnya ditukar oleh adik iparnya huhahahah

 3 Jun 2012

Majlis Perkahwinan Kak Yatie a.k.a kakak ipar aku dengan Fazly (selepas ini Abang Fazly walaupun dia muda lagi dari aku).. Kakak ipar baru nak kahwin?yup aku ni melangkah bendul wakakaka


Gambar kat bawah ni masa aku duk mencari barang keperluan kenduri, saja bergambar dengan dua kotak permainan legend zaman kanak-kanak hehehehe


 Ada soalan yang biasa kena jawab  mana gambar kahwin? Upload la sikit..Malas betul rasanya nak edit gambar-gambar diorang...aku baru je kebah dari demam, balik je dari kenduri terus demam..nasib baik ada isteri aku yang ikut sekali ke Putrajaya sebab dia tengah cuti sekolah..aku dah menggigil kesejukan dengan suhu badan yang meningkat panas..peliknya demam aku sekejap elok sekejap tak.Rugi sehari cuti tahun aku sebab malas nak pi amik m.c.

Fazly dan Yatie: Semoga dirahmati Allah Perkahwinan ini.

Seminggu dengan isteri aku boleh dikatakan antara masa yang paling lama antara kami bersama. walaupun cuti sekolah tak bermakna dia pun cuti sama. tak macam cikgu sekolah rendah or menengah yang lain..Tadika Kemas ni cikgunya adalah Pen.Peg.Kemajuan Masyarakat bukan dari gred DG or what ever tapi dari gred S..memang jelas bukan terdiri dari kalangan pendidik yang lain.takde keistimewaan seperti warga pendidik yang lain.

So dah baca sampai sini mesti tengok title : 3 Hari !!! apa yang 3 hari??? kenapa dengan 3 hari???

Hahahaha actually 3 hari tu jangka hayat bateri Xperia Arc S aku semasa isteri aku ada dengan aku, kurang berbunyi, tiada meseg, kurang main games..inilah masa yang paling panjang pernah dicapai oleh smartphone aku tu.

 
amacam best tak cerita aku kali ni hahahah pasal bateri smartphone je..ini adalah record terbaru wakakakak

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons