Thursday, April 12, 2012

Kali Kedua

Salam,

Ini kali kedua gambar aku keluar majalah..kecik je gambarnya..aku tak tahu pun gambar ni keluar sebelum kawan aku tag di Facebook..hari ni baru pi beli majalah fotografi berbahasa Malaysia..Dunia Kamera..

Perasaan?seronok..walaupun sekadar disudut kecil tapi ia memberi semangat yang aku juga boleh..dan secara tak langsung ia memberi petanda, aku kena berusaha menghasilkan karya yang lebih menarik lagi.gambar ni juga antara yang paling banyak viewnya di Flickr berbanding gambar lain..kalau tengok pada gambarnya biasa saja..

so ini lah rupa gambar aku dalam majalah Dunia Kamera edisi April No.4 segmen Cabaran Dunia Kamera..


Komen pengkritik tu aku konfius sikit.."Dengan peralatan serta kemampuan sesebuah kamera, gambar makro memang mudah untuk dirakamkan dalam apa keadaan sekalipun."

aku tak rasa makro itu mudah dengan peralatan dan kemampuan kamera saja.sebab aku rasa susah huahaha.mungkin ayat yang aku tulis tu tak kena kot jadi kritikannya "memang mudah".maksud aku sebenarnya..subjek air itu mudah pertama : dia tak bergerak. kedua : hasilnya dari subjek air memang menarik.

.apapun subjek utamanya air agak tenggelam dalam penceritaan aku, so aku perlu menyenarai pendek apa yang aku cuba sampaikan..terima kasih kepada pengkritik dan majalah Dunia Kamera

p/s: untuk paparan lebih baik disini

Reactions:

1 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons