Monday, March 12, 2012

Pengubat luka SBPA yang terbatal

Salam,

Seperti sedia maklum,tiada lagi SBPA..membawa semacam keresahan dan kedukaan pergi bagi semua pihak..tapi bagi jawatan kami Pelukis Pelan yang dijumudkan dalam SBPA,tiada yang lebih mendukacitakan semua Pelukis Pelan apabila pembatalan SBPA diumumkan Perdana menteri 8 Mac lepas..


Selang sehari, terubat sedikit kedukaan bila aku terima surat dari JPA tentang pengesahan jawatan dalam perkhidmatan! Syukur alhamdulillah..macam ayat yang biasa orang cakap, matahari muncul selpas hujan bersama pelangi..cewah...

So bila dah tiba masanya, boleh la aku keluarkan duit KWSP Yahoooooooooo..sebab aku memilih skim pencen..of course la skim pencen..skim yang menjamin masa depan keluarga..tak sabar pulak rasanya nak menunggu hari duit KWSP boleh keluar..orang pertama yang aku nak belanja,InsyaAllah kakak kerani yang tolong menguruskan surat pengesahan aku,walaupun itu memang kerja dia tapi jadila orang yang tahu menghargai sumbangan orang lain..

Reactions:

4 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons