Thursday, February 23, 2012

Gambar aku Keluar Majalah

Salam,

Allhamdulillah, gambar aku akhirnya keluar jugak dalam majalah selepas beberapa kali hantar..bukan untuk bertanding but just untuk suka-suka..sebelum ni aku rasa seperti sukar untuk gambar aku layak keluar majalah..apa lagi majalah yang asal dari United Kingdom ni.(versi Malaysia je yang keluar hehehe)


rupa majalah yang memaparkan gambar aku. m/s12
Walaupun saiz gambar kecik je tapi aku seronok dan ada sikit-sikit rasa bangga. huahahah
Agaknya inilah rasanya,perasaan kalau gambar kita terpilih..seronok sangat heheheh
Semoga aku terus cemerlang dalam bidang fotografi ni yahoooooooo

Reactions:

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons