Sunday, February 12, 2012

Bukit Tabur-Kali Kedua

12.02.2012 Nice je tarikh ni

Salam,

ini adalah kali kedua aku panjat Bukit Tabur yang terletak di Taman Melawati Kuala Lumpur..Lokasi boleh tengok Google Maps..

View Bukit Tabur in a larger map

Aku tak tau pendakian ke puncak mengambil masa berapa lama sebab untuk sampai ke point aku amik gambar ni cuma mengambil masa 20-30min..ikut stamina korang la..


camera compact iR versi Miss You

Aku punya stamina tak berapa cukup dua kali aku berhenti sebab penat yang amat-amat..maklumla tak hidup dengan cara sihat..hahahaha

aku letak dua keping dulu..penat..baru balik,edit gambar sikit then terus post kat sini..

update

kredit to fotografer Varius (aku takde Kamera DSLR yg canggih hu hu hu)


























Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons