Sunday, January 15, 2012

[ DOWNLOAD ] MULTI SOFTWARE


Salam Hari ni aku nak bagi links yang aku copy dari group photo FB aku.
Kalau Link Mati JANGAN TANYA AKU sebab bukan aku yang upload fail ni.
Aku akan cuba cari link lain untuk dikongsikan dekat sini.

Portable Adobe Photoshop CS5 Extended v12.0.3 With Plugins
bagus CS5 yang ni siap ada macam2 plugin,portable plak tu 

Software Pelbagai

Photomatix 4.0
untuk editing HDR

Brushes
Berus untuk kegunaan bersama CS

Picture Styles Canon
Untuk kegunaan kamera DSLR

Canon Digital Photo Professional 3.5.2.0

Adobe Photoshop Lightroom 3.3
aku gunakan Lightroom untuk editng warna.mudah dan cepat belajar.


Muvee Reveal 8.0.1.14210 + SERIAL

Topaz Photoshop Plugins Bundle (x32x64)

Alien Skin Bokeh v1.0.3 + Keymaker

CS3 lite

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons