Thursday, December 15, 2011

SBPA-Lampiran C : HOT !!!


Salam semua,

Cerita aku hari ni pasal hit untuk SBPA yang aku rasa menjadi carian yang paling banyak bagi Kakitangan Awam yang nak tahu 'KERAHSIAAN' Lampiran C.

Esok 16/12/2011 bermula tarikh untuk menandatangani opsyen SSM atau SBPA..sehingga hujung tahun..masa yang amat pendek dan tak munasabah kata orang..entah..aku berkhidmat pun bukan lama dapat Goverment nih.

Ramai yang merungut sebenarnya dengan skim SBPA, ada yang cakap sistem ni tak adil la ada yang rasa dah best sangat (Aku le tu) ada yang sampai berdebat, memaki hamun, eh pendek kata HOT!! HOT!! HOT!!!

Yang hairan bin Ajaibnya Lampiran C ni kategori RAHSIA tapi apsal leh dapat pulak dekat dalam blog ni?
Jadual Gred Gaji

Nantikan kemunculan SBPA yang terhangat dengan jolokan Skim Bercelaru Penjawat Awam.

P/S: Aku O.K je mana-mana..janji gaji naik..kalau bab LNPT tu rasanya tak payah jilat bos pun dapat jugak 90%

19/12/2011 UPDATE PENTING!!!

Aku ada dapat salinan Lampiran C dalam format PDF siap ber 'password' tak boleh nak print out dan dalam kategori TERHAD. So aku tak nak bertanggungjawab untuk menyebarkan Lampiran C ni selagi kerajaan tak release benda ni..
nah tengok print screen lampiran c wakakakaka
apsal ade 2?satu yg ade password satu aku dah hack..wooo..

Apa yang aku boleh cakap apa yang aku kira sebelum ni boleh dianggap betul..dan aku tengah mencongak gaji sendiri hehehe

Reactions:

3 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons