Monday, September 5, 2011

SMK DARY-Majlis Berbuka Puasa

Salam

Peluang masa cuti digunakan sepenuhnya dengan baik, diisi dengan aktiviti sama ada yang dirancang sendiri mahu pun mengikut rancangan kenalan.

Aku jarang mahu turut serta dalam sebarang rancangan orang lain, apa lagi berjumpa dengan orang yang tak berapa rapat, tapi mengenangkan ini lah peluang bertemu dan merapatkan silaturrahim yang mungkin belum sempat terjalin masa sekolah dulu majlis kali ni aku turut serta bersama.

Terima kasih pada yang mengajurkannya InsyaAllah jika diberi kesempatan tahun hadapan buatlah lagi.

aku sertakan beberapa keping gambar yang boleh aku sifatkan sebagai tahun pertama perjumpaan/majlis berbuka puasa SMK DARY 85 (ops ramai yang tak tau aku lahir pada tahun 84)

geng perempuan

pow awek sendiri

nama abang2 penganjur 

senyum kena lebih

Tengah susun pengikut2




scandalicious



Aku nak cium kepala "halus je" K.E

K.E jadi GayBoy malam tu

memang hapening pening..pas makan ramai2 pergi Tesco nak mencari barang/pakaian nak raya plak huhuhu :)

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons