Monday, September 26, 2011

Burung Marah aka Angry Bird

Ape game yang tengah meletops kat Handphone sekarang?
semua orang akan kate Angry Birds,semua pelantar handphone ade terutamanya smartphone.
bebudak tadika pun tak nak dah pakai baju Ben10..semua T-shirt Angry Bird je manjang.

aAku sendiri pun sampai mencari dalam YouTube cara nak score 3bintang.
Tapi pernah tak terfikir macamana agaknya rupa sebenar burung-burung dalam game tersebut?

ha cuba korang tengok gambar kat bawah nih:-

amacam sama tak?
tapi pada yang takde smartphone boleh gak main dalam PC korang

Available For Windows XP , Vista, Seven
Extract And Play ( No Need To Install)
Ram 512 MB , Graphic 128Mb 

nah amik link ni download sendiri ok? SINI atau SINI

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons