Thursday, August 4, 2011

Lawatan Tadika ke Zoo

Bergambar Depan Zoo Taiping


Bergambar dalam Zoo

Kusyuk tengok Binatang
Depan Galeri Sultan Azlan Shah Kuala Kangsar
Tengok Sana

Tengok Sini
Susah betul menjaga anak-anak ni..

Najmi

Dia ni asyik duk peluk isteri aku je.sampai aku tarik2 cakap"Cikgu Yan ni Cikgu Faiz punya la"

Adik budak kat atas ni

Auni Batrisya yang comel dan manja

Yang pakai topi tu Faiz namanya..dia pakai topi sebab botak hahahaha

Laki Perempuan semua sama nak memanjat.



Lelaki sweet

Yang bertudung ni kalau tengok yang nak memanjat sebelah baju kuning. Yup muka dia macam lelaki bila bukak tudung..

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons