Wednesday, July 13, 2011

Sehari Di Tadika

Ahad lepas satu peristiwa yang melucukan berlaku.
Aku terlepas bas untuk balik ke Kuala Lumpur dari Bota..
mungkin bas tu datang lebih awal, mungkin bas datang terlalu lewat
yang pasti selama setengah jam aku menunggu bayang bas pun takde..
sah aku tertinggal bas...nampak sangat aku yang terlewat
rasanya sekejap je terlewatnya..dah rugi RM20.50 sabar je la ye.

Disebabkan terlepas bas so terpaksa la aku memonteng kerja esoknya.
orang yang paling suka tentu la isteri aku..suka sebab masa dengan aku "dipanjangkan"

Aku ambil keputusan esok paginya( Isnin) aku ikut ke Tapah tempat isteri aku kerja
termasuk kali ni dah dua kali aku ke Tadika tempat dia mengajar.
seronok melayan budak-budak..

Tak sah rasanya kalau bercerita tanpa gambar..macam boring pulak ceritanya

Yang comel tapi monyok tu nama Batrisya baru umur 4tahun
Azman..agak cerdik diusianya


Anak kak Ros apa namanya?ntah hehehe cakap pelat-pelat

Syazana yang takde gigi heheheh yang belakang budak lelaki pandang kamera tu Najmi
Cikgu Yan tengah baca Doa
Yang debab tu namanya Ikmal ke Ikbal?
Diorang tengah main sepatutnya masa diorang bersukan
Yang comel debab ni DaMia
Budak laki yang berlari sebelah kiri ni namanya sama dengan aku..Faiz
Sampai diaorang balik aku duduk kat dalam kelas.
Hari tu budak-budak panggil aku "Cikgu Faiz" hehehehe
Aku mengajar tau bukan duduk saja..

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons