Tuesday, July 26, 2011

Chelsea VS Malaysia

21 Julai 2011

Lapan puluh Ribu Manusia membanjiri Stadium Bukit Jalil dan aku antara 80K Manusia tersebut yang datang bersesak,berpeluh,berpanas,Menjerit,melalak,melompat dan 1001 macam rasa dan perbuatan lagi.

Ini adalah pertama kali aku masuk stadium Bukit Jalil untuk menonto perlawanan bola sepak..tak pernah lagi aku rasa kesesakan yang macam ni sebelum ni.

Ada Rasa Best,Ada rasa tak best..yang tak bestnya bila terlalu bingit dengan bunyi apa ntah..tambah bingit kalau main disebelah telinga je. Berdesing....rasa macam nak tumbuk muka mamat tu hahahah

Syed Asri dengan Syed Amrun

Tiga Beradik

Apsal Pelik Gaya aku Tu?Nak tunjuk bendera Malaysia hehehe

Malaysian Blue Army Supporters

Dimana Bumi Dipijak,Disitu Langit Dijunjung.

Torres Im In Love With You

Maskot Chelsea

Aksi Membodek Rakyat Malaysia

Gemuk tol aku nih..


Aku pun nak masuk

THe Stars!


MALAYSIA!!!

Abang Polis cover handsome

Malaysia Boleh!

Aiseh brader ni saje bikin havoc
Dalam duduk bising-bising tetiba ada pulak mamat pakai baju MU..agaknya nak mencari publisit murahan macam yang sebelum nih..tapi lebih ramai yang buat camni hari tu..

ada jugak yang datang pakai baju MU bila orang dah bising suruh buang dia bukak baju then pakai baju Chelsea then baju MU tadi dipijak-pijak! Pergh..memang havoc giler.!!

MU bagus sangat ke?kah kah kah

Tengah gembirakan hati sendiri.

Senarai pemain malam tu

Malaysia players

Supporters!!!

Menjunjung langit!
Ini la muka budak yang patut aku debik sekali hahahha


Mamat huru hara!!!

Keputusan Akhir Malaysia Tumpas..

Balik dengan sedikit  kekecewaan. Kata terer tapi awat hang buh gol satu jer?

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons