Monday, July 18, 2011

Air Terjun Kemensah 3.0

Pergh 3.0 la pulak..tempias point-point ni dari BERSIH 2.0 la kot hahahaha

Actually dah 3 kali termasuk Ahad lepas (17hb Jul. 2011) aku ke sana.. Tempat dia pergh jangan cakap la..best Wa cakap sama Lu!!!

Ramai yang masuk ke dalam ni dengan menaiki ATV tapi apa la yang mencabarnya kalau guna kenderaan daripada berjalan kaki? betul tak?

Aku ni dah la lama tak bersenam, badan naik tok sah cakap la..mencanak-cank naiknya macam makan ibu roti, kembang semacam je hahaha.

so layan je la gambar nih..



Aku beruntung sebab ada ROL

Sudah di HDRI kan oleh aku


ha yang ni gambar aku dengan adik aku

Ini hanya lakonan semata-mata
Cuaca yang baik semalam
Bergabung! aku cuba tak bergerak tapi agak susah bila sejuk kena air..fuh!
aksi ala-ala manja dari aku werk! nak termuntah hahaha

Penunggu Kemensah
macam ni la rupa penunggu Kemensah.
takde gambar macro?bukan Faazawanz la...aku edit kaler guna lightroom

Crop sikit pastu watermark..

agak tinggi saturation dia.

Hari ini aku belajar benda baru SIS Bokeh. apa tu Sis Bokeh?

Dengan gadjet yang murah jangan sangka tak dapat menghasilkan karya yang bermutu!
Ini aku namakan Cressant Bokeh..sebab bentuknya sama seperti Bulan Sabit

Sebenarnya bukan bokeh ni je yang aku nak tunjukkan dalam gambar nih. ini la botol air yang digunakan oleh penunggang ATv tadi..dah mandi pastu diorang tinggal macam tu je..ada juga yang aku nampak buang merata-rata! kalau macam ni la perangai lebih baik jangan datang masuk hutan la...


Ada soalan dari rakan fb..dah apakah tindakan anda setelah nampak botol-botol tu? aku? biarkan aja...sebab apa aku biarkan? biar hutan kat Malaysia ni terus tak boleh datang untuk beriadah! padan muka semua orang!

Reactions:

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons