Saturday, June 18, 2011

Panggilan Hangit

Actually bukan la panggilan hangit sebenarnya..

baru sekejap tadi tengah mesej dengan isteri tetiba dia call cakap ade orang mesej dia tanya laki ke gurl..

lebih kurang gini mesejnya.

"JANGAN LA SOMBONG I TYE U  . U BOY KEW GUWL HA. PLEZ JWB."

"XGOYG POWN . BSR MNE PNGKING LU."

",QOE AR BODOWH , LKNT, CBAI"

SO DARI PENULISAN PERTAMA DIA AKU DAH TAU INI TULISAN

1st.kanak2 Ribena
2nd.Dia ni budak Pompuan.

jadi aku mintak no dari isteri aku..

0177478694

bila aku call sah sorang budak pompuan yang bercakap....
aku tanya ni sape..tadi ade mesej saper?nak ape?
dia cakap saje main tekan-tekan..nak kenal-kenal.

then aku cakap la ko ni pompuan tapi kena la ada maruah sikit jangan main hentam je nak kenal-kenal dengan orang.

Dia boleh balas
"ko ni POYO la"..siap mencarut kat aku lagi..

apa la nak jadi kat budak pompuan nih..katakan lah dia dapat berkenalan dengan ntah saper-saper then laki tu cuma nak amik kesempatan sape yang rugi? or memang itu tujuan pompuan tu?

akhir zaman.....ish ish ish...

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons