Tuesday, June 28, 2011

Mera dan Fitri(Kuala Lipis)

Alhamdulillah..ramai kawan-kawan aku dah menamatkan zaman bujang diorang..

Tak kira kawan dari sekolah,atau kawan masa belajar dulu atau kawan tempat kerja semuanya dah kahwin,merancang untuk kahwin. Tapi ada ke yang tak nak kahwin? anyone? hehehehe

Pada yang belum sampai seru tu, buat la pilihan yang terbaik..alam rumahtangga bukan untuk sehari dua..tapi sehingga ke akhir hayat InsyaAllah.

25/06/2011
Sabtu

Majlis berlangsung dengan penuh meriah, tetamu ramai hadir memenuhi Dewan..dengan tema krim pasangan nampak sama cantik,sama padan..

Itu la jodoh, pertemuan katanya bermula di kedai Seven Eleven tak beberapa hari rombongan merisik tiba..Wow! Ini baru namanya cinta pandang pertama. Respect pada pengantin lelaki sebab serius menyunting Mera. Lelaki sepatutnya begitu..kalau ikhlas jangan tunggu lama..(aku sendiri tunggu 2tahun hehehe)

Sedikit gambar dari lensa aku yang sempat dirakamkan..
Pasangan Mempelai

Mera yang sungguh cantik

Pengapit yang setia
Fitri dan Mera
Puteri Pengiring
Hadirin yang memeriahkan majlis
Si Cilik yang pandai menari

Pedang samurai potong kek

Makan kek ye bukan gigit jari

Ayang suap abang pulak ye
Azfar

Gaya Putera dan Puteri Pengiring

Bila pula?Umur makin lanjut...

Gediks Times


Manja dengan kanak-kanak

Pengantin In The Glow.

Keluarga bertambah seorang lagi

Linda cepat-cepat ye

Merajuk ke Linda?

Diorang pun nak merasa jugak


Scandalicious

Ambik berkat

Si Comel

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons