Tuesday, May 10, 2011

Selamat Tinggal dan Selamat Datang

Dengan perasaan dukacitanya...huk huk huk..
(berlinang air mata ni)
(hingus pun dah keluar)
(mode resah)

Setelah setahun kita bersama aku terpaksa melepaskan dirimu,sesungguhnya ianya adalah satu perkara yang meresahkan aku...sungguh..aku tak berbohong..kita sentiasa bersama..tak pernah aku meninggalkan kamu,ingat lagi sewaktu kita bersama ke Miri? kemudian kita ke Kota Kinabalu..merakamkan saat indah disana...diawangan juga..rakaman langit biru itu sentiasa dalam hati biarla ia kekal begitu.


TEEEEEEEEEEEEEtTTTTTTTTTTTTTTTTTttttttttttt!

Woi mende ko merepek ni?aiseh terpotong stim plak nak bercerita....actually cerita ni takde kena mengena dengan sesiapa cuma cerita ni berkisarkan tentang  lens 18-105mm dan 50mm f1.8 yang telah bertukar tangan...dua lens yang banyak membantu terutama 50mm f1.8 sebab menemani aku dalam pembelajaran el chepo macro selama beberapa bulan dan mungkin juga sudah setahun...

Kenapa jual?
The First And The Memories

My Best for macro Photography


JENG JENG JENG....

(mode suspen)

walaupun terpisah tetapi luka itu sembuh sekelip mata dengan kehadiran dari impian seorang penggemar makhluk halus...

SELAMAT DATANG Tamron SP90!!! clap clap clap... (mode ceria)  feeeewiiittt....

The Telescop
 Diharap aku dapat mempelajari lebih lagi tentang macro selepas meminang lens SP90 ni hehehehe...

Tamron 70-300
Lens ni plak dah lama bertukar tangan..dapat la beli kasut untuk hantaran aku huahahahahah

Sesaper yang tak tau lagi aku nak kahwin klik sini... jangan lupe datang perabiskan nasi minyak..huhuhu


ops lupe...walaupun dah ketinggalan zaman tapi aku baru je angkat PS2 slim sebijik gak hasil dari jualan lens kat atas..konpom aku tak main sangat hahahhaha
aku ni gila kot..orang lagi nak kawen lagi nak pakai duit...tapi rezeki tuhan takkan pernah putus InsyaAllah. Jangan Risau la semua tu

Reactions:

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons