Thursday, May 5, 2011

Happy Birthday To Me

Syukur Alhamdulillah masih dipanjangkan usia,dapat melihat kebesaran tuhan dan mendapat peluang untuk bertaubat...  seperti tahun-tahun sebelum ini 02 Mei adalah petunjuk meningkatnya usia aku setahun demi setahun. Tahun ini usia aku ke angka ganjil..27 tahun dahj melepasi usia Jubli Perak hahahhaha

Tahun ni istimewa sikit, apa yang istimewa?Bulan Mei juga aku akan menamatkan zaman bujang dengan mengahwini seorang gadis yang juga lahir pada bulan Mei.Menarik bukan?mengabadikan yang terindah dalam bulan yang sama.huhuhu

antara ucapan wish bday aku

thanks

Dalam facebook pulak ramai jugak yang wish birthday aku,terharu betul..terima kasih semua...best betul korang.


Dah tua sebenarnya aku ni..(sedar pun) huahahahha

tahun ni dapat Rayban Polirized dari yang tersayang ele ele ele..  :p


Memula pakai terkejut aku apsal banyak kereta yang cermin dia pecah..rupanya Rayban ni lebih kurang sama dengan CPL filter untuk lens yang mana boleh "memotong bayang"..Bagus jugak ye..

Semoga Aku menjadi lebih baik dari yang sebelum ini...

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons