Tuesday, April 19, 2011

Syed Nakaei dan Tun Noraida

Tahniah dan Selamat Pengantin Baru kepada Sahabat lama Syed Nakaei yang telah selamat diijab kabulkan dengan pasangan tercinta Tun Noraida..

Pasangan mempelai dua-dua kenalan bersama Mrs Tunang dan aku. Majlis Pernikahan berlangsung dirumah Tun pada hari Khamis malam Jumaat (malam afdal huahahahaha jangan marah...)

Lebih dikenali sebagai K.E dan Tun sahaja perkenalan diorang ntah bila bermula tapi rasanya dah lama...Alhamdulillah dengan izin tuhan segalanya berjalan dengan baik. Semoga perkahwinan ini diberkati Allah S.W.T.

Aku macam biasa la tak boleh lepaskan peluang untuk merakamkan kenangan terindah diorang diatas pelamin..Majlis Pernikahan dan Majlis di rumah Tun aku tak dapat hadir kerana sedang mengikuti kursus Induksi Khusus,aku ada mintak pelepasan sekejap tapi tak dapat tapi nasib baik la Majlis K.e aku dapat hadir. Cuaca yang cantik petang tu buatkan aku terasa nak menjalankan sesi outdoor khas untuk pasangan pengantin baru ni.

Aku bukanlah official photographer pada hari itu,tapi datang sekadar sebagai tetamu yang dijemput. Cuma merasa terpanggil untuk menghadiahkan moment menarik biar terakam sampai bila-bila..

Wajah bahagia Pengantin Baru
Antara sebahagian Kawan sekolah yang turut hadir memeriahkan majlis

Posing menarik ala-ala pahlawan Melayu dari K.E
Gaya Sang Puteri

Kasih Sayang adalah tulang belakang hubungan ini.













Aku rasa antara pengalaman dan pasangan pengantin, diorang ini adalah yang paling bertuah sebab Ray of Light muncul mengindahkan suasana. Peluang tersebut memang jarang-jarang muncul, ROL bukannya boleh kita rancang untuk tengok,bukan boleh rancang masuk dalam sesi outdoor..aku juga bertuah sebab ini adalah pengalaman pertama aku sendiri.



Mr.Tunang & Mrs.Tunang bergambar kenang-kenangan bersama pengantin baru.

 Yang ni eskulusif tak leh tunjuk so kena hitamkan. Er...ini aksi malam je ye siang-siang tak leh hahahhaha.

So Semoga korang berdua saling berpegang teguh dengan janji masing-masing..Isteri itu amanah, Suami itu tanggungjawab, dengan kasih sayang kamu berdua bersatu dengan kasih sayang la kamu perlu pertahankannya. Semoga Allah merahmati kamu berdua Amin..



Reactions:

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons