Wednesday, March 30, 2011

Indah Ciptaan Tuhan

Aku tak tahu kenapa aku minat sangat dengan macro, Mungkin kerana puas dapat melihat subjek-subjek kecil menjadi besar dalam frame kamera.

 kalau aku kecil mungkin in lah tempat berteduh aku kalau hujan lebat..seronoknya berimaginasi. Bayangkan kalau bersandar dibatang Cendawan tu.

 atau mungkin juga inilah payung aku?pernah dulu masa Mrs.Tunang nak buat kerja kursus untuk subjek tadika Impian kot aku pernah menggunakan cendawan sebagai subjek asas dalam pembentukan pelan tadika tersebut. Aku membayangkan tadika tu dipenuhi dengan kanak-kanak yang gembira berlari-lari kesana sini. siap dengan taman permainan dan pondok-pondok kecik yang jugak sama bentuk cendawan. Tadika SHITAKE namanya:cendawan butang dalam bahasa Jepun.


 tapi kan cendawan kadang-kadang ade yang beracun, debunya pun takut-takut merbahayakan..so kalau aku kecik agak susah jugak.hehehehhe

Semangat setiakawan :  masih adakah dalam diri ini?


Update:Ini hasilan kreatif dari aQuadro memang cute pulak rasanya..kena la dengan imaginasi aku
cutekan?TQVM to aQuadro

Reactions:

1 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons