Tuesday, March 15, 2011

Aretirah~Kawan Lama

Salam.

First aku nak ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Aretirah..seorang kawan lama yang aku kenal dari zaman persekolahan..tak banyak yang boleh aku kongsikan bersama sebab aku kadang-kadang kenal orang pun cukup sekadar kenal tapi sama seperti kawan-kawan yang lain selalu juga berkongsi cerita dan bertanya khabar.

Aku nak mengucapkan Terima Kasih pada Tia kerana memberikan aku peluang mengabdikan kenangan terindah menerusi lensa ku ini..dan memberi aku peluang untuk belajar seseuatu yang baru melalui pengalaman seisi outdoor.

Aku sebenarnya nak upload dalam Facebook je tapi sebab facebook sekarang amatlah lembab, aku terpaksa upload kan kat sini jer..

P/S:aku selalunya tak Upload Gambar Customer aku dalam FB kecuali satu dua keping untuk teaser.huhuhu

Trade Mark Sang Permaisuri:Peace
Majlis Pernikahan,Pengantin lelaki Dinikahkan Oleh Ayah Pengantin Perempuan.
Sebahagian Keluarga Pengantin Lelaki
Semoga Allah Merahmati Kamu Dan Pasangan

So ini cuma sebahagian daripada beratus shoot aku untuk hari tu..InsyaAllah jika tiada aral album akan disiapkan dan dihantar secepat mungkin.

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons