Thursday, February 17, 2011

Seminggu CNY 2011(Sabtu 29.1.2011)

Sempena Cuti Tahun Baru Cina yang lepas aku mengambil kesempatan nak beraya jugak..Cina yang  raya tapi aku yang sibuk balik kampung..actually aku tak berhajat untuk cuti panjang disebabkan ade majlis pernikahan adik sepupu aku so aku fikir baik la aku balik dan terus isi borang cuti sebab tak nak balik ke Kuala Lumpur semula kerana ada cuti Wilayah yang memisahkan hari Isnin dan Rabu..bila dikira hampir 9 hari aku bercuti..

Banyak perancangan yang dah aku susun untuk memnuhi cuti seminggu aku, dan tak lari dari perancangan pasti seisi mengambil gambar..tak kira la gambar apa tapi aku nak upload banyak-banyak dalam nih..

aku mulakan dengan hari sabtu merangkap hari pertama aku bercuti: 

Majlis Pernikahan Nadia
Lokasi : Taman Mewah, Kemunting,Taiping Perak.



  Husna, Natrah dengan Mak Long

 Pak Long dengan Pak Lang

 Anak Paksu:Danish merangkap adik sepupu paling bongsu

















 Gambar Esklusif ni..gambar Tokwan,Opah dan Pakcik,makcik aku.
Notes:Mak aku dalam perut masa ni heheheheh



Anak Sulong Abang Ben: Mufazzal.sungguh hyper aktif dan kuat.dengan adiknya aiseh aku lupa nama.

So Selamat Pengantin Baru kepada Nadia dan pasangan semoga diberkati Allah Pernikahan kamu Berdua.

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons