Thursday, February 17, 2011

Cuti Seminggu CNY 2011 (Ahad 30.1.2011)

Hari kedua sebenarnya aku tak berapa nak ingat aku pergi mana..aku kena tengok balik gambar-gambar sepanjang minggu tersebut nak cacth up balik ape yang aku dah buat hahahaha

Rasanya aku takde gi mane-mane kot..sebab takde gambar pun yang ade pun cuma ni

Robot Gundam ni aku dapat hadiah dari majalah Gempak...dulu aku suka sangat beli majalah komik nih..sungguh berinformasi..up to date. best. lukisan menarik. tak seperti majalah komik tempatan yang lain yang lebih kepada genre lawak..menampilkan info-info games,komik luar negara,movie dan macam-macam lagi.. hadiah ni aku dapat disebabkan pertandingan apa aku tak pasti tapi aku masih simpan keputusan nama aku yang tersiap dalam majalah komik ni.. Seingat aku, aku tengok keputusan kemenangan ni bersama-sama dengan yan(masa tu kawan yang sekarang dah jadi tunang aku) rasa seronok sangat sebab menangkan..sebenarnya hadiah tempat kelima je nih hahaha

OK next story!!!

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons