Friday, February 18, 2011

Bukit Gambang Resort City

Jumaat Sabtu Dan Ahad 11-13 Februari 2011 berlangsungnya Sasaran Kerja Tahunan (SKT) Bahagian Pembangunan Kementerian Belia Dan Sukan (KBS) ini adalah kali pertama aku pergi SKT sepanjang aku bekerja disini..aku masuk kerja awal 2009 dalam bulan 3 dan terlepas SKT ni yang berlangsung di Pangkor..

Pada tahun 2010 pula memang rancangantersebut ada tapi kerana masalah teknikal maka program SKt tak dapat dijalankan.

So pada tahun 2011 ini tahun yang banyak perubahan berlaku..peningkatan dari cawangan Pembangunan kepada Bahagian Pembangunan serta pemecahan unit-unit kepada cawangan yang lebih besar dan mantap maka SKT tahun ini telah berlangsung di Bukit Gambang Resort City..

Perasan memang seronok disebabkan kursus/bengkel ini lebih kepada santai..penerangan kepada kerja-kerja bukan seperti biasa..tapi yang tak bestnya pertambahan kerja huk huk huk..at least aku tak merungut dah cam dulu kerja kurangla apa la..(sekali pas SkT datang office kerja tak putus)

so tunjuk Gambar je la..












 lebih sudu dari kuah hehehehe




 Layan Snuker plak kat resort




 pengagihan dan perbincangan yang lebih santai antara pegawai atasan dan pekerja cam aku hehehehe
 Nak main Paint Ball la pulak: NOtes Terima Kasih En.Kamarudin selaku Setiausaha Bahagian Pembangunan yang telah men support kami main paint ball ni..Aku tak pernah main Paint Ball

 Team Yang kalah dan Terus Kalah

 Aku tengah menggayakan pakaian untuk main Paint Ball


 Puan Zakiah yang bergaya dan satu-satunya peserta perempuan yang menyahut cabaran!

Hubungan mesra kakitangan KBS Bahagian Pembangunan.
 Abang Saiful
 En.Khairee
 Wawa

 Naufal dengan gaya berkaroke
 Dah Karaoeke pulak


sebelum balik pada hari terakhir gi mandi manda kat water park..first time gak nih..pergh gempak giler..nak tercabut jantung aku main gelongsor dalam tu..

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons