Tuesday, December 14, 2010

Sabah & Sarawak Part I

Alhamdulillah ada rezeki aku tahun nih sekali lagi ke Ssabah dan Sarawak atas urusan kerja..dari jam 6 pagi bertolak dari Putrajaya dengan menaiki KLIA Transit ianya juga adalah pengalaman pertama aku..ye la buat apa aku nak pi KLIA naik bende alah tu?bukan ade apa2 urusan pun..

Hari pertama aku pergi ke Miri,Sarawak. Flight bertolak jam 8.00pagi.
Sampai di Miri pergi makan tengahari terus..seperti tahun lepas aku memilih untuk merasa makanan Sarawak..Lalapan Ayam..nasi putih dengan lauk ayam,sambal belacan,sayur kampung,tempe dan kobis yang dicelur memang menyelerakan..tak sempat nak ambik gambar macamnaa rupe Lalapan tu..ade banyak jenis..Lalapan Ayam,ikan keli,ish macam-macam la(tak nak sebut pasal aku dah lapar ni)

 Miri,Sasrawak
                                                                       Sunset dari bilik hotel


Kereta custom tuannya amat baik hati..
gambar nih sengaj gunakan preset baru
  Pemandangan dari udara menuju ke Sarawak
 
Mega Hotel tempat aku menginap di Miri
Bos aku


Di MIRI tiada apa yang menarik aku rakamkan kecuali gambar-gambar malam yang bercahaya lampu seperti tanglung..mungkin bagi yang mempunyai kenderaan ianya lebih menyeronokkan..

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons