Tuesday, November 16, 2010

Kerasnya Hati Aku

Semalam HUjan Lebat..lebat sangat..sampaikan aku terpaksa menunggu tak mahu meredah hujan yang mungkin mengancam nyawa aku sendiri..

Semalam juga ada seseorang yang cukup bodoh, datang mencari aku di Putrajaya..Aku tak ingin berjumpa dengannya..bukan lagi dapat menyejukkan hati aku,tapi seolah-olah menyimbah dengan minyak ke api!!!! Aku terlampau marah hinggakan aku tak kisahkan keselamatannya,kemana dia pergi dia boleh mampos!!!


Kepada yang berkenaan : aku ingatkan ade kawan boleh gak tolong tp lagi merumitkan keadaan jer.klu takde nasihat untuk menipu aku,takdenya aku marah sangat semalam.

sampaikan dia cari aku kat sini,dalam hujan sorang2..saper nak tanggungjawab kalau jadi apa2?akhirnya aku jugak yang nampak salah.korang tak pernah fikir pasal tukan?yang korang tau jadi bijak pandai kononnya nak menghalang sesuatu tp sebenarnya korang tak halang apa2

aku harap sangat yg menyibuk tu dapat menyibukkan diri lagi..kenapa korang senyap?kenapa korang takde masa dia hilang?apa korang buat?hah?apa yg korang buat?semuanya senyap?sebab semuanya bodoh!tunjuk pandai tapi sebenarnya bodoh!

tu sebab aku tak suka mintak tolong org lain sebb lastnya akan bergantung pada diri sendiri gak. korang tak tau macam mana risaunya aku nak cari kat mana dia..dengan penat baru lepas balik kerja..ade korang kisah pasal tu?korang tau tak semalam hujan lebat gila.aku meredah hujan naik motor bukan macam korang yang ade kereta! dengan dia sendiri bodoh tak tau mana yang dia nak pergi.

tapi pagi ni dia mungkin selamat.aku dah tak kisah..hati aku dah mati..sama mati bila dah hangus terbakar sebab korang tambahkan lagi minyak!

KORANG SUMER SIAL!

Reactions:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons