Monday, October 25, 2010

Imbasan kenangan

Intipati entry kali ni berkisar tentang zaman mude2 dulu hahahaha

ini aku dalam tahun 2006

Pergh kurus cam ikan bilis :p,macam tak percaya roda dunia berputar amat pantas sakali meninggalkan peristiwa lalu menjadi kenangan yang kadang-kadangkala dilupakan.

Ini plak gambar sebelum aku lahir..pastinya pada tahun 1983,tengoklah betapa mesranya mak ngan ayah aku..ye la gambar ni rasanya pas diorang kahwin..

notes:mak aku yang pakai tudung kuning tu.

ini mungkin dalam usia3-4tahun...bersama syed asri yang juga sepupu aku..rapat dari kecik sampai besar.
asri yang duduk dalam kereta,aku plak tgh berebut dari dia..rasanya kete mainan aku nih hahaha

ini gambar kami yang dah besar plak,aku tau korang nak kate aku hensemkan hahaha
chinese new year last year

Apa pun yang pernah berlaku sepanjang perlajanan 26 tahun dimuka bumi ini semuanya banyak mengajar dan mengubah prinsip kehidupan aku. pandangan aku tentang hidup kadangkala teramat tegas dengan perkara yang kita panggil EGO...dan dengan EgO ini aku masih dapat bertahan dan mempertahankan yang aku rasa hak aku. persahabatan yang pada aku kini tiada lagi,tinggal saling memperguna antara satu sama lain.

Tersebut pasal persahabatan, tetiba aku rasa macam nak mengungkit balik peristiwa yang pernah berlaku dalam 3,4 bulan lepas..aku ingatkan pencarian aku dah tamat,rupanya tidak..biar pun tiada lagi,tapi jauh dalam sudut hati aku masih mengharapkan kekeruhan tersebut dapat dijernihkan...sebab dunia gabungan aku dengan dia pasti bertambah menarik..cuma aku mengerti sampah itu bukan jenis yang boleh recycle semula hahaahah..biarlah..dah tak penting pun..tak sama penting seperti sebelum pencarian tersebut berakhir.









Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons