Sunday, October 24, 2010

argh!!!!!!!

DAH masuk jam 4PAGI TAPI MATE AKU tak reti pulak nak pejam..
seminggu lepas adalah minggu yang terboring di office..nak merungut?ah ramai lagi yang nak keje tu kalau ko asyik nak merungut pasal keje yang takde..

banyak perkara yang berat aku fikirkan kebelakangan ni..salah satunya adalah tentang kematian..dan aku amat takut tentang kematian..memang aku takut mati!kerana aku belum bersedia..bila aku mahu bersedia? itu la persoalan utama..mengenangkan banyak dosa dan kesilapan antara aku kepada manusia sendiri pun sudah cukup menggerunkan..

terbayangkan siksa kubur andai aku tak sempat bertaubat...nauzubillah...
banyak aku tinggalkan perkara yang sebelum ini menjadi pegangan..Alhamdulillah aku masih teguh tapi bergoyah...

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons